dimecres, 16 d’octubre del 2013

Sabem viure sense tecnologia?

L'entrada d'avui serà breu, sols per comentar un fet que va ocórrer ahir dia 15 d'octubre.
Vaig fer feina tot el capvespre i quan vaig arribar a casa vaig visitar les xarxes socials. Tan a Facebook com a Twitter hi havia un pànic generalitzat perquè.... Whatsapp no funcionava! En menys d'una hora que whatsapp va tenir un fall de sistem a nivell mundial ja era Trending Topic a nivell d'Espanya i a nivell de tot el món. 

Jo som la primera que utilitzo el Whatsapp, em sembla que si s'usa bé és una bona aplicació, que et permet tenir grups, enviar missatges o imatges sense gastar diners...
Però a vegades em fa pena veure fins on han arribat les coses. Anar a un bar amb els amics i veure com cadascun està amb el seu mòbil i rarament alça el cap per incorporar-se a la conversa.





Algunes frases que trobàvem per twitter i que estan recollides a la noticia Histeria por la caída de Whatsapp, que podeu llegir aquí :
"WhatsApp se cae. Dentro de 9 meses boom de natalidad. Seguro"
"WhatsApp sufre caída del servicio. En la España de Rajoy hasta WhatsApp está parado".
 "Han sido los cinco peores minutos de mi vida sin WhatsApp".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada